martes, 22 de octubre de 2019

Lavender at the pink house


Hellooo! I still have some summer outfits pendant to show you, so here is a casual but colorful one. I just combined a pair of denim shorts (I got these ones on my last trip to USA, remember here?) with this cute lavender crochet top that I got on the last winter sales and a matching navy blue and pink raffia clutch in the same casual outfit. I wore these comfy silver flatforms that match absolute any look: casual looks due to its flatform and also a little more dressed up ones due to its silver shade ;) I completed the outfit with some cool and colorful jewelry in the same shades: this cute boho bracelet, blue simple earrings, this blue and silvery ring that I got some years ago at a fair as a bargain and this beautiful cat handmade necklace that my parents brought me from a trip to Russia some years ago. What do you think?

Holaaa! Todavía tengo algunos looks de verano pendientes de mostraros, así que aquí os dejo uno informal y colorido. Combiné unos pantalones vaqueros cortos (éstos los compré en mi último viaje a USA, ¿os acordáis aquí?) con este top de ganchillo en color lavanda tan bonito que me compré en las últimas rebajas de invierno y un clutch de rafia en azul marino y rosa que va con el aire informal del look. Me puse estas sandalias de plataforma plateadas que combinan con cualquier look: looks informales por su plataforma y con otros algo más arreglados por su tono plateado ;) Completé el look con bisutería colorida en los mismos tonos y con algo de "rollo": esta pulsera de aire bohemio, pendientes sencillos en azul, este anillo plateado y azul que compré hace años en una feria a precio de ganga y este precioso collar de gato hecho a mano que me trajeron mis padres de un viaje a Rusia hace unos años. ¿Qué os parece?




















Top : Stradivarius (f/w 18-19)
Shorts / Pantalones cortos : Levis (outlet at USA)
Shoes / Zapatos : Yokono (outlet) 
Clutch / Bolso de mano : Mango
Bracelet / Pulsera : Sfera (s/s 19)
Earrings / Pendientes : Click-Six
Necklace / Collar : gift from Russia (handmade)

10 comentarios:

THANK YOU so much for making me happy with your comment !! :)