domingo, 1 de diciembre de 2019

Birthday gifts


Hellooo!! Today I show you my birthday gifts. My birthday was on summer but I had pendant to show them to you and I didn't want to miss the oportunity. Maybe you've already seen me wearing several of them on my Instagram, but you can now see all their details, hehe. Follow me on @gingercollage to be up to date on my day to day ;) 

¡¡Holaaa!! Hoy os enseño mis regalos de cumpleaños. Aunque mi cumple fue en verano tenía pendiente enseñároslos y no quería dejar pasar la oportunidad. Tal vez hayáis visto llevar varias de estas cosas en mi Instagram, pero ahora podéis verlas con todos los detalles, jeje. Podéis seguirme en @gingercollage para estar actualizados sobre mi día a día ;)



Wallet / Cartera : Bimba y Lola (s/s 19)


Shirt / Camisa : Compañía Fantástica (s/s 19)


T-shirt / Camiseta : Pull & Bear (s/s 19)


Socks / Calcetines : Women'secret (s/s 19)



Ring / Anillo : local store at Santiago de Compostela / Tienda local de Santiago de Compostela


Sweater / Sudadera : Pull & Bear (s/s 19)



Pijama : Women'secret (s/s 19)


Earrings / Pendientes : local store at Santiago de Compostela / Tienda local en Santiago de Compostela

4 comentarios:

THANK YOU so much for making me happy with your comment !! :)